Najczęściej zadawane pytania

Jaki jest termin realizacji zamówienia?

Termin dostarczenia towarów jest ustalany indywidualnie dla każdego zamówienia.

Jakie są koszty oraz dostępne metody dostawy?

W naszym sklepie dostępne metody dostawy są wyszczególnione przy każdym zamówieniu. Za dostawę towarów odpowiedzialna jest firma kurierska. Dostawa odbywa się pod adres wskazany w formularzu zamówienia. 

Czy i gdzie mogę śledzić przesyłkę?

Ta opcja obecnie nie jest dostępna. W dowolnym momencie możesz skontaktować się z nami poprzez formularz kontaktowy lub pod adresem e-mail kontakt@nasiona-lawrenowicz.pl aby uzyskać informacje na temat przesyłki. 

Czy istnieje możliwość wysyłki towarów za granicę?

W tej chwili nie prowadzimy sprzedaży zagranicznej, nie ma również możliwości dostarczenia zamówienia poza granice Polski. Jeśli istnieje taka potrzeba prosimy o kontakt poprzez formularz kontaktowy lub pod adresem e-mail  kontakt@nasiona-lawrenowicz.pl

Które metody płatności są dostępne w sklepie ?

Płatności w naszym sklepie obsługuje serwis Przelewy24. Dostępne są zatem wszystkie formy płatności, które obsługiwane są przez tego dostawcę, takie jak szybki przelew, blik cz płatność kartą. 

Czy możliwa jest płatność przy odbiorze?

W tej chwili taka opcja dokonania opłaty za transakcję przy odbiorze nie jest dostępna.

Czy konieczne jest zakładanie konta w sklepie przed złożeniem zamówienia?

Rejestracja konta przed złożeniem zamówienia nie jest wymagana – można dokonać zamówienia podając jednorazowo dane kontaktowe niezbędne do przeprowadzenia procesu transakcji. 

Co z fakturą VAT za zamówione produkty?

Podczas zamawiania produktu czy tworzenia konta w sklepie padnie pytanie   o to czy chcesz otrzymać fakturę VAT. Po jej zaznaczeniu pojawi się formularz z danymi firmowymi do uzupełnienia. Faktura zostanie wystawiona na podane dane. Faktura zostanie wysłana na adres mailowy wskazany w zamówieniu. 

Czy i na jakich zasadach możliwe są zwroty lub wymiany produktów?

Zwroty produktów są możliwe. Szczegóły na temat dokonania zwrotu towaru znajdują się w Regulaminie  naszego sklepu. Wymiana nieuszkodzonych produktów nie jest możliwa. 

Jakie są warunki reklamacji produktów?

Szczegółowe warunki dokonania reklamacji zamówienia opisane są w regulaminie naszego sklepu. 

Czy może się zdarzyć, że produkt widoczny jako dostępny w e-sklepie jest tak naprawdę wyprzedany?

Nie powinno być takiej możliwości. Jeżeli z przyczyn od nas niezależnych produkt nie może być do Ciebie wysłany, poinformujemy Cię o tym.

Jak można upewnić się, że produkt jest na pewno dostępny w sprzedaży?

W przypadku braku danego produktu w magazynie, przy zdjęciu produktu pojawi się odpowiednia informacja o jego niedostępności. W przypadku braku takiej adnotacji produkt jest dostępny. 

Czy można zamówić produkt, który jest niedostępny lub niewidoczny w sklepie?

Nie ma możliwości dodatkowego zamawiania produktów, które nie zostały  skatalogowane w sklepie. 

Czy i jak mogę dokonać modyfikacji w zamówieniu?

W tym wypadku prosimy o kontakt na adres mailowy kontakt@nasiona-lawrenowicz.pl Postaramy się jak najszybciej rozwiązać Ten problem. 

Co zrobić, gdy otrzymany produkt dotarł uszkodzony?

W takiej sytuacji najlepiej skontaktuj się z nami na adres mailowy kontakt@nasiona-lawrenowicz.pl Postaramy się jak najszybciej rozwiązać ten problem. Dodatkowe informacje znajdziesz w Regulaminie naszego sklepu oraz w zakładce zwroty i reklamacje.